Späť
Reklamačný poriadok
Spoločnosť M&E Solutions s.r.o., so sídlom Mlynské nivy 18690/80b, 821 05
Bratislava, Slovenská republika, zapísaná v Obchodnom registri Okresného súdu Trnava,
vložka číslo: 40391/T, IČO: 51009978, DIČ:
2120564490 (ďalej „Poskytovateľ“)
vydáva tento Reklamačný poriadok v súlade s ustanoveniami zákona č.
513/1991 Zb. Obchodný zákonník v znení neskorších právnych predpisov.
Účelom Reklamačného poriadku je informovať podnikateľa (právnickú osobu
zapísanú v obchodnom registri alebo fyzickú osobu podnikajúcu na základe
živnostenského oprávnenia, ďalej len „Prevádzka“) o
podmienkach a spôsobe reklamácie služby Visblee, ktorú Prevádzka využíva
výlučne len s príslušenstvom špecifikovaných v ustanoveniach Časti II.
Obchodných podmienok, vrátane údajov o tom, kde a akým spôsobom možno
reklamáciu uplatniť a o vykonaní záručných opráv.
-
Poskytovateľ zodpovedá za chyby príslušenstva a Prevádzka je povinná
reklamáciu bezodkladne uplatniť u Poskytovateľa podľa platného reklamačného
poriadku.
-
Na vybavovanie reklamácií sa vzťahuje tento Reklamačný poriadok
zverejnený na internetovej stránke Poskytovateľa www.visblee.sk. Prevádzka
zakliknutím políčka pred odoslaním objednávky Poskytovateľovi potvrdzuje,
že si Reklamačný poriadok prečítala a v celom rozsahu s ním súhlasí a
zároveň potvrdzuje, že bola riadne informovaná o podmienkach a spôsobe
reklamácie príslušenstva vrátane údajov o tom, kde možno reklamáciu
uplatniť, a o vykonávaní záručných opráv.
-
Zmluvné strany sa dohodli, že záručná doba na príslušenstvo je v trvaní
24 mesiacov (pokiaľ nie je pre jednotlivé prípady stanovená iná záručná
doba) a začína plynúť odo dňa prebratia príslušenstva Prevádzkou.
-
Reklamačný poriadok sa vzťahuje len na príslušenstvo podľa Časti II.,
ods.1, bod 2, v technickej špecifikácii uverejnenej na webovej stránke
Poskytovateľa, zakúpené Prevádzkou od Poskytovateľa vo forme elektronického
obchodu na webovej stránke Poskytovateľa.
-
Reklamačný poriadok v tejto podobe je platný len pre príslušenstvo podľa
Časti II., ods. 1, bod 2.
-
Reklamačný poriadok sa nevzťahuje na samostatné služby Poskytovateľa,
ktoré používa Prevádzka bez príslušenstva.
-
Prevádzka má právo uplatniť si počas záručnej doby u Poskytovateľa
zodpovednosť za vady príslušenstva, ktoré vykazuje chyby, za ktoré
zodpovedá výrobca, dodávateľ alebo Poskytovateľ.
-
Prevádzka je povinná vykonať prehliadku príslušenstva pri prevzatí
príslušenstva. Pokiaľ tak neurobí, môže uplatniť nároky z chýb zistených
pri tejto prehliadke, ak sa preukáže, že tieto chyby malo príslušenstvo už
v čase prevzatia príslušenstva.
-
Ak príslušenstvo vykazuje vady, Prevádzka má právo uplatniť reklamáciu v
sídle alebo pracovisku Poskytovateľa tak, že doručí príslušenstvo na adresu
Mlynské nivy 18690/80b, 821 05 Bratislava spolu s vyplneným
formulárom na uplatnenie reklamácie. Prevádzka je povinná vo formulári
presne označiť druh a rozsah vád príslušenstva. Reklamačné konanie
príslušenstva začína dňom, kedy sú splnené všetky nasledujúce podmienky:
-
a. Doručenie vyplneného formulára na uplatnenie reklamácie od
Prevádzky Poskytovateľovi
-
b. Doručenie reklamovaného príslušenstva od Prevádzky
Poskytovateľovi
-
c. Doručenie prístupových kódov, hesiel a pod. k príslušenstvu
Prevádzky Poskytovateľovi
Poskytovateľ odporúča Prevádzke zásielku poistiť. Príslušenstvo zaslané na
dobierku Poskytovateľ nepreberá.
-
Poskytovateľ má povinnosť prijať reklamáciu v sídle alebo na
pracovisku.
-
Prevádzka je povinná reklamovať chyby príslušenstva u Poskytovateľa bez
zbytočného odkladu, inak Prevádzke zaniká právo voči Poskytovateľovi na
bezplatné odstránenie chyby.
-
Poskytovateľ vydá Prevádzke potvrdenie o uplatnení reklamácie
príslušenstva vo vhodnej forme zvolenej Poskytovateľom, napr. vo forme
emailu alebo v písomnej podobe, v ktorej je povinný presne označiť chyby
tovaru.
-
Záručná doba sa nevzťahuje na chyby, o ktorých bola Prevádzka
Poskytovateľom v dobe uzatvárania zmluvy upozornená, alebo o ktorých s
prihliadnutím k okolnostiam, za ktorých bola kúpna zmluva uzatvorená,
musela vedieť.
-
Poskytovateľ môže vždy namiesto odstránenia vady vymeniť vadnú vec za
bezvadnú, ak to kupujúcemu nespôsobí závažné ťažkosti.
-
Nárok na bezplatnú záručnú dobu zaniká:
-
a. Nepredložením záručného listu, nekompletnosť príslušenstva alebo
dokumentácie príslušenstva
-
b. Neoznámením zjavných chýb pri prevzatí príslušenstva
-
c. Uplynutím záručnej doby príslušenstva
-
d. Mechanickým poškodením príslušenstva spôsobeným Prevádzkou
-
e. Používaním príslušenstva v podmiekach, ktoré nezodpovedajú
svojou vlhkosťou, chemickými a mechanickými vplyvmi prirodzenému
prostrediu
-
f. Neodborným zaobchádzaním, obsluhou alebo zanedbaním
starostlivosti o príslušenstvo
-
g. Poškodením príslušenstva nadmerním zaťažovaním alebo používaním
v rozpore s podmienkami uvedenými v dokumentácii
-
h. Všeobecnýi zásadami, technickými normami alebo bezpečnostnými
predmismi platnými v SR
-
i. Poškodením príslušenstva neodvrátiteľnýi a/alebo
nepredvídateľnými udalosťami
-
j. Poškodením príslušenstva náhodnou skazou a náhodným zhoršením
-
k. Neodbornými zásahmi, poškodením pri doprave, poškodením vodou,
ohňom, statickou či atmosferickou elektrinou alebo iným zásahom
vyššej moci
-
l. Zásahom do príslušenstva k tomu neoprávnenej osoby
-
Záruka sa nevzťahuje na bežné opotrebenie veci spôsobené používaním,
Kratšiu životnosť výrobku teda nemožno považovať za vadu.
-
Poskytovateľ je povinný vybaviť reklamáciu a ukončiť reklamačné konanie
jedným z nasledujúcich spôsobov:
-
a. Odovzdaním opraveného príslušenstva
-
b. Výmenou príslušenstva
-
c. Vrátením kúpnej ceny
-
d. Vyplatením primeranej zľavy z ceny príslušenstva
-
e. Písomnou výzvou na prevzatie Poskytovateľom určeného plnenia
-
f. Odôvodneným zamietnutím reklamácie príslušenstva
-
Poskytovateľ je povinný o spôsobe určenia spôsobu vybavenia reklamácie
a o vybavení reklamácie Prevádzke vydať písomný doklad najneskôr do 60 dní
odo dňa uplatnenia reklamácie prostredníctvom poštovej alebo kuriérskej
alebo donáškovej služby, alebo prostredníctvom emailu.
-
Záručná doba sa predlžuje o dobu, počas ktorej Prevádzka nemohla
používať príslušenstvo z dôvodu záručnej opravy príslušenstva.
-
V prípade výmeny príslušenstva za nové dostane Prevádzka doklad, na
ktorom bude uvedené vymenené príslušenstvo, a prípadné ďalšie reklamácie sa
uplatňujú na základe pôvodného dodacieho listu a tohto reklamačného
dokladu. V prípade výmeny príslušenstva za nové, začne plynúť záručná doba
znovu od prevzatia nového prislušenstva Prevádzkou, ale iba na nové
Príslušenstvo.
-
Prevádzka má právo na výmenu príslušenstva len vtedy, ak to nie je
vzhľadom k povahe vady neúmerné. O tom, či je vada úmerná, rozhodne
autorizované servisné stredisko a to formou písomného posúdenia tejto vady.
-
Poskytovateľ môže Prevádzke poskytnúť na dobu posudzovania vady alebo
záručnej opravy príslušenstva dočasné príslušenstvo a tak pomôcť zabezpečiť
chod Prevádzky počas dobu posudzovania vady alebo záručnej opravy
príslušenstva.
-
Všetky záručné opravy sú v prípade, ak do času ich uplatnenia nezanikol
nárok na uplatnenie záruky podľa Časti II., ods. 7, bod 15 týchto
obchodných podmienok
-
Upozornenia v súvislosti s reklamáciou: Príslušenstvo doručené na
reklamáciu obsahujúce prístupové heslá do systému môže byť vrátené bez
opravy nakoľko nie je možná reinštalácia systému zariadenia a odstránenie
systémovej poruchy. Prevádzka je povinná dané heslá uviesť pri podaní
reklamácie, alebo ich odstrániť pred doručením na reklamáciu. Reklamáciu
nie je možné vybaviť bez odstránenia hesiel príslušenstva. V prípade, že je
výrobok prihlásený na lokalizačnú službu, je potrebné najskôr zariadenie
odhlásiť z danej služby. Pokiaľ bude zistené blokovanie prístupu po
prevzatí reklamácie Poskytovateľom, alebo servisným strediskom, bude ako
začiatok reklamačného konania braný dátum od dodania prístupových kódov
Prevádzkou. Odporúčame Prevádzke pred odovzdaním zariadenia na reklamáciu
odstrániť aplikácie ako napr. sociálne siete, alebo fotografie a pod.
V Bratislave, dňa 8.6.2021 M&E Solutions s.r.o.