Pozri aké prevádzky používajú Visblee
Prevádzok na Visblee | 4 |
Služieb na Visblee | 136 |
Zákaznícke bookingy | 21 643 |
Prevádzok na Visblee | 11 |
Služieb na Visblee | 239 |
Zákaznícke bookingy | 121 179 |
Prevádzok na Visblee | 13 |
Služieb na Visblee | 527 |
Zákaznícke bookingy | 98 901 |
Prevádzok na Visblee | 10 |
Služieb na Visblee | 483 |
Zákaznícke bookingy | 72 756 |
Prevádzok na Visblee | 12 |
Služieb na Visblee | 444 |
Zákaznícke bookingy | 83 384 |
Prevádzok na Visblee | 5 |
Služieb na Visblee | 156 |
Zákaznícke bookingy | 48 108 |
Prevádzok na Visblee | 1 |
Služieb na Visblee | 122 |
Zákaznícke bookingy | 20 724 |
Prevádzok na Visblee | 7 |
Služieb na Visblee | 85 |
Zákaznícke bookingy | 44 454 |
Visblee ti ušetrí aj tvoj drahocenný čas. Venuj ich tomu, na čom ti najviac záleží!
A veríme, že aj zákazníci tej najmenšej prevádzky na Slovensku si môžu jej služby bookovať moderne - bez ďalších investícii pre prevádzku.
Poď, prevedieme ťa našimi základnými funkciami.
S Visblee spolupracujeme od
kedy
je na našom trhu a
sme s ním veľmi spokojní. Uľahčí nám
to objednávky, nemusíme byť v strese pri práci a viac stíhame, lebo sa zákazníci
objednajú aj sami. Keď sme chceli pridať nové služby, vôbec nebol problém. Ľudia vo
Visblee sú ústretoví, ochotní, šikovní... môžem len odporučiť :)
Barberka
Tess
Kaderníctvo Brhel &Barbershop, Banská
Štiavnica
Visblee nám ušetril množstvo
času preverovaním dostupných
termínov na wellness
telefonicky so zákazníkmi a zároveň aj čas našim zákazníkom, ktorí videli kedykoľvek
dostupné termíny a mohli si ich hneď zabookovať. Online prehľad voľných termínov nám
na
100% odbúral zdĺhavú telefonickú a e-mailovú komunikáciu ohľadne dostupných termínov
a
následné potvrdenie bookingu. Visblee je veľmi prehľadný, jednoducho a rýchlo sa
dajú
nahrať naše obsadené termíny. Dokonca aj pri telefonických objednávkach nám Visblee
uľahčuje prácu automatickým vypĺňaním vracajúcich sa zákazníkov, ktorí už vo Visblee
majú svoju históriu. Naši zákazníci ho s veľkou obľubou využívajú. V prípade potreby
pomoci vždy rýchla komunikácia, prozákaznícky servis a prístup zo strany Visblee.
Môžeme
len odporúčať!
Kúria Beckov, recepcia
Kúria Beckov
Visblee si pochvyľujeme aj my a najmä naši zákazníci. Nakoľko nám ušetril čas pri
telefonovaní so zákazníkmi pri objednávaní do nášho autoservisu. Tento čas zas my
venujeme kvalite našich služieb pre nich. Visblee je jednoduchý, prehľadný,
praktický a
u nás v servise sme veľmi radi, že ho objavili. Zákazníci si ho pochvaľujú, lebo im
uľahčuje booking k nám a vidia všetky dostupné termíny ihneď. Takže palce hore pre
Visblee, som rád, že kráčame s dobou.
Ján Krajniak, majiteľ
Môj servis Kramáre, Bratislava
„Keď som hľadala pre moju
očnú
optiku online rezervačný systém , náhoda mi poslala do cesty Visblee. Je to veľmi
šikovný , jednoduchý a zrozumiteľný systém pre mojich zákazníkov aj pre mňa samotnú
a
šetrí mi čas pri mojej práci. Myslím , že v dnešnej online dobe to je nevyhnutnosť
mať
aj takúto formu objednávania zákazníkov. „
Alexandra Kuciaková, majiteľka,
Moderná optika, Trenčín
S Visblee som maximálne
spokojná. Jednoduché objednanie k nám si pochvaľujú aj naše klientky a klienti
salónu
krásy.
Sme veľmi radi, že ste nás oslovili s týmto vašim Visblee, uľahčuje mám to prácu s
registráciou zákazníkov a pekne nám to plánuje denný pracovný režim, ktorý nám
vyhovuje.
Katarína Prisenžňak, majiteľka
Prisa Cosmetic, Námestovo
Od zavedenia Visblee je to veľký rozdiel. Zákazníkom venujeme viac času, neodbiehame
k
telefónu. Naši zákazníci? Zvykať si ani nemuseli. Je to pre nich totiž príjemná
zmena a
pocítili ju prakticky okamžite. Prechod na online booking išiel hladko, ľudia vo
Visblee
sa nám kedykoľvek naplno venovali. Myslím, že Visblee je hlavne pre tie prevádzky,
kde
sa toho veľa deje.
Juraj Križko, majiteľ
Barbershop Trenčín
Webovú appku Visblee používame pri prihlasovaní ľudí na naše tréningy. Používaním
sme
získali prehľad o jednotlivých tréningoch, vieme sa na tréningy lepšie pripravovať a
tiež vieme koľko ľudí na tréning príde. Je super, že sa podľa počtu prihlásených
ľudí
vedia včas pripraviť aj naši tréneri. Servis a podpora zo strany Visblee je 100%.
Janka Kubíčková Srogončíková, majiteľka
Raj Fitness, Nové Mesto
nad
Váhom
S Visblee som veľmi spokojná, nakoľko niekedy sa mi stane, že nestihnem pribehnúť k
telefónu, no moje zákazníčky vedia, že sa môžu objednať online hocikedy. Výborné je
aj
to, že nemusím listovať v diári, keď chcem nájsť zákazníčku, ktorá už u mňa bola a
kedy
u mňa bola. Jednoducho si napíšem meno a všetko, čo potrebujem sa vo Visblee hneď
objaví.
Mária „Mia“ Jantulová, majiteľka
Kaderníctvo Mia, Trenčín
Visblee pomáha nielen mne, ale aj mojim zákazníkom. Dohodnúť správny termín cez
telefón
bolo vždy dohadovanie sa „kedy môžem“. Teraz si zákazník sám vyberie, ktorý termín
mu
najviac vyhovuje a Visblee spraví ostatné za mňa. Objednávky mám na jednom mieste,
nemusím to nikam zapisovať a môžem sa naplno venovať len tomu, kvôli čomu ma ľudia
navštevujú.
Jozef „Brhel“ Brhlík, majiteľ
Kaderníctvo BRHEL & Barbershop,
Banská
Štiavnica
Už dávno sme uvažovali nad možnosťou online bookingu našich služieb. Preto, keď nás
oslovili s ponukou na spoluprácu, neváhali sme. Pre Visblee sme sa rozhodli
prakticky
okamžite, pretože sme chceli byť prví, kto poskytne svojim zákazníkom komfort a
pohodlie
pri objednávaní sa k nám.
Branislav Suchý, majiteľ
Prva Ručná Autoumyváreň, Trenčín
Visblee pre nás znamená byť bližšie k zákazníkom. Naši dlhoroční zákazníci veľmi
oceňujú, že napredujeme a držíme krok s modernou technológiou a že sme im ako prví
umožnili online booking. Všetky termíny máme na jednom mieste a keď aj niektorý
zákazník
zavolá, jednoducho si ho pridáme do Visblee.
Ján Marčak, prevádzkar
Prvá Ručná Autoumyváreň, Trenčín
Visblee nám pomáha prehľadne spracovať bookingy od ich vytvorenia až po samotnú
realizáciu v našom wellness. S určitosťou môžem povedať, že nám Visblee prinieslo aj
veľa nových klientov. Veľmi oceňujeme ústretovosť pri plnení našich požiadaviek.
Visblee
je partner, s ktorým je radosť pracovať.
Mgr. Janka Pavlíková, Front Office Manager
Hotel Elizabeth,
Trenčín
Visblee je prehľadný a jednoduchý. Veľmi mi uľahčuje komunikáciu so zákazníčkami a
vďaka
nemu so aj veľa nových získala. Klientky si môžu aj sami zvoliť termín na konkrétny
typ
služby. Visblee má servis na veľmi vysokej úrovni. Som veľmi spokojná a vrele
doporučujem.
Mária Drobná, majiteľka
Pedikúra Sweet Feet, Nové Mesto nad
Váhom
Prvých 30 dní po zverejnení tvojej prevádzky máš zdarma.
1 zamestnanec = 30€ / mesiac / prevádzka
2 a viac zamestnancov = 60€ / mesiac / prevádzka
Na čo slúži Visblee?
Visblee je webová aplikácia, pomocou ktorej prevádzka bookuje svojich zákazníkov online. Je to praktický pomocník, ktorý ti šetrí čas, organizuješ s ním ľahko a do prevádzky privedie aj nových zákazníkov.
Aké prevádzky používajú Visblee?
Visblee dnes používajú kaderníctva, barbershopy, kozmetiky, pedikúry, maséri a fyzioterapeuti, autoservisy a pneuservisy, autoumyvárky, ale aj hotely poskytujúce wellness služby či športoviská.
Neprídu do prevádzky dvaja alebo viacerí zákazníci naraz na termín?
Nie. Visblee zobrazuje tebe aj tvojim zákazníkom vždy len dostupné termíny. Ak si do Visblee pridáš termín svojho zákazníka, tak na rovnaký začiatok už nie je možné urobiť k tebe booking.
Kým mi nezhorí diár, všetko viem. Je Visblee bezpečné?
Vo Visblee prebieha automatická záloha všetkých nastavení a termínov prevádzky každých 15 minút. V prípade, že nejaký problém predsalen nastane, Visblee obnovíme z poslednej zálohy. A to aj vtedy, ak sa tebe či tvojim zamestnancom podarí niečo zmazať.
Potrebujem pre používanie Visblee aj GDPR?
Vieš, že aspoň základný GDPR dokument by tvoja prevádzka mala mať už dnes? Aj napriek tomu, že používaš v prevádzke papierový diár či zošit? Každej našej prevádzke zasielame takýto dokument automaticky, hneď po spustení prevádzky na Visblee.
Môžem si do Visblee pridávať aj svoje termíny?
Samozrejme, že áno. Svoje termíny či termíny svojich zamestnancov pridávaš jednoducho pomocou svojho vlastného prevádzkového účtu, do ktorého máš prístup iba ty a tvoji zamestnanci.
Čo všetko sa o mojej prevádzke dozviem navyše používaním Visblee?
Vieš dnes koľkokrát v roku bol u teba konkrétny zákazník? Akú tržbu spravil? Alebo akú tržbu budeš mať na konci týždňa či mesiaca? Tieto a aj ďalšie základné čísla, ktoré dnes len hádaš, budeš mať vo Visblee k dispozícii.
Môžem bookovať zákazníkov cez Visblee aj keď pracujem len na objednávky?
Samozrejme, že áno. Ak ti prví zákazníci dnes prišli až o 11.00, tak aj s Visblee to tak je. Ak chceš, pracuješ len vtedy, keď máš objednávky.
Čo ak potrebujem svojim zákazníkom zavolať? Ako zistím kontakt?
Všetky bookingy majú svoje detailné info o zákazníkoch, ktorí ich vytvorili. Klikneš a voláš.
Čo ak potrebujem k objednávke od zákazníka doplňujúce info?
Vypýtaj ho povinnou či nepovinnou poznámkou pri bookingu. Poznámku si nastavíš a text predpíšeš pre každú tvoju službu zvlášť. Nezabudni však, že niektorých informácii sa od zákazníka dožadovať nemôžeš. Hlavne informácii o jeho zdravotnom stave, príslušnosti k rase, etniku či náboženstvu. Aj s týmito vecami ti vždy rád pomôže náš support.
Čo ak mimo mojej pracovnej doby vybavujem svojich VIP zákazníkov? Pridám si aj VIP termíny?
Áno. Jednoducho nastavíš čas kedy máš oficiálne otvorené. Ak máš VIP klientelu vo VIP časoch, tak to si bookuješ len ty. Využiješ to aj keď máš pár termínov na sobotu alebo druh služieb, ktoré robíš len po dohode so zákazníkom. Skvelá vec je aj to, že nie všetky služby musíš mať verejné na svojom profile.
Čo ak chcem Visblee zušiť?
Zavoláš nám alebo nám napíšeš a službu ti zrušíme. Vo Visblee nie je žiadna viazanosť. Ukončiť našu spoluprácu môžeš kedykoľvek.
Čo ak si každá moja služba vyžaduje iné trvanie.
Pre každú svoju službu zadávaš jej trvanie zvlášť. Ak služba trvá napr. 35 minút, potom začiatok ďalšieho voľného termínu bude po 35min.
Čo ak chcú moji zákazníci ku mne chodiť po štvrťhodine, polhodine či hodine?
Pre každú službu si môžeš nastaviť ako sa má zobraziť začiatok. Napr. ak začiatky upravíš na štvrťhodiny, booknem sa na 8.00, služba končí 8.35 a teda ďalší zákazník sa bookne až o 8.45. Nastavíš raz, funguje to automaticky. Nezabudni však, že príliš veľa slobody v rukách tvojho zákazníka môže spôsobiť prestoje v tvojej prevádzke. S nastaveniami ti vždy radi pomôžeme na supporte.
Čo ak popri vybavovaní 1 zákazníka bežne stihnem vybaviť aj ďalšieho. Bude na Visblee dostupný aj takýto termín?
Ak máš napríklad kaderníctvo a popri farbení stihneš ostrihať jedného pána, tak takýto termín bude na Visblee dostupný. Určíš aj začiatok aj trvanie služby, ktorú popri tejto službe stihneš.
Čo ak má moja služba viacero variant s inou cenou a trvaním?
Každú službu na Visblee môžeš variantovať podľa názvu, trvania a aj ceny. Svojho zákazníka si tak bookneš na presnú variantu služby.
Čo ak potrebujem po službe pauzu na upratanie prevádzky alebo na oddych?
Pre každú službu môžeš vybrať 5, 10, 15, 30, 45 a 60 minút. Nastavíš len raz a pauza sa vždy automaticky priráta k trvaniu služby. Ďalší zákazník sa tak k tebe bookne až po trvaní služby a pauzy.
Čo ak sa moja služba skladá z viacerých služieb, ktoré si zákazník môže zabookovať aj samostatne?
Ak prevádzkuješ bowling s viacerými dráhami, ktoré si zákazník môže booknuť nielen spolu, ale aj samostatne, prípadne wellness, ktorý si zákazník bookne celý alebo len jeho časť, tak ti toto fungovanie na supporte vždy ochotne nastavíme. Samozrejme, že aj takto nastavené služby je možné variantovať podľa trvania či ceny.
Čo ak mám veľa služieb?
Jednoducho si ich zadelíš do kategórii. Ty a ani tvoji zákazníci tak nebudú musieť únavne scrollovať dlhý zoznam služieb.
Čo ak budem potrebovať upraviť trvania alebo ceny mojich služieb?
Všetky svoje nastavenia služieb či zamestnancov upravíš kedykoľvek. Úprava vždy platí od momentu jej uloženia.
Kde ma ľudia uvidia a ako si booknu termín na moje služby?
Všetky svoje služby, informácie o prevádzke, navigáciu do tvojej prevádzky, kontaktné údaje či fotky z tvojej prevádzky uvidia tvoji zákazníci na tvojom profile vo Visblee.
Je pri mojich službách uvedený aj ďalší môj kontakt?
Samozrejme. Telefónne číslo do prevádzky, mailová adresa, adresa tvojej prevádzky a otváracie hodiny dotvoria kedykoľvek tvojmu zákazníkovi predstavu o dostupnosti tvojich služieb.
Môžem si dať do Visblee aj svojich zamestnancov?
Samozrejme, že áno. Každého zamestnanca nastavíš a priradíš mu služby, ktoré v prevádzke vykonáva.
Čo ak ja alebo moji zamestnanci pracujú v zmennej pracovnej dobe alebo nepravidelne?
Pre každého z nich zvlášť určíš, v ktoré dni pracuje alebo ktoré hodiny v ktorom dni bez ohľadu na otváracie hodiny tvojej prevádzky. Koľko dní a hodín pre nich dopredu nastavíš, toľko termínov majú.
Čo ak niektorí moji zamestnanci robia iné služby než ostatní?
Pre každého z nich vyberieš len tie služby, ktoré robia. Tvoji zákazníci si tak booknu tieto služby len k nim.
Čo ak moji zamestnanci potrebujú dovolenku?
Jednoducho im ju nastavíš a pre obdobie dovolenky neprijímajú žiadne bookingy.
Čo ak ma nečakané okolnosti nútia dočasne zatvoriť prevádzku?
Bookingy jednoducho zrušíš či presunieš online a pre toto obdobie môžeš nastaviť celozávodnú dovolenku.
Komu platia moji zákazníci?
Visblee neprijíma od tvojich zákazníkov žiadne platby. Tvoji zákazníci platia vždy len tebe.
Čo ak potrebujem zmeniť kontaktné údaje svojho zákazníka?
Spravíš to jednoducho cez svoj adresár vo Visblee, kde máš nielen zákazníkov, ktorých si pridávaš ty, ale aj tých, ktorí sa k tebe bookli online.
Môže zákazník zrušiť alebo presunúť svoj termín?
Môže, ale má to pravidlá, o ktorých rozhoduješ ty. Pre každú službu určíš dokedy je možné booking k tebe presunúť alebo zrušiť. Zákazník to urobí pomocou svojho užívateľského účtu a celkom sám.
Čo ak potrebujem zrušiť alebo presunúť termín zákazníka?
Termín kedykoľvek zrušíš či presunieš.
Čo ak si niekto nabookuje služby a nepríde?
Ak zákazník, ktorého nepoznáš, alebo niekto z tvojich zákazníkov zabookuje neobvyklý, počet termínov, tak to vždy overíš pomocou jeho kontaktných údajov na objednávkach. Ak sú jeho kontaktné údaje už na prvý pohľad podozrivé, neváhaš ani sekundu a voláš na náš support. Zákazníka telefonicky overíme, prípadne mu užívateľský účet aj s jeho bookingmi okamžite zrušíme alebo zablokujeme.
Musí sa zákazník zaregistrovať na Visblee?
Áno. Tvoj zákazník má k dispozícii celý svoj užívateľský účet. Tvoju prevádzku má v účte automaticky zapamätanú a tak sa ľahšie k tebe zabookuje. Okrem toho ti odošle aj hodnotenie, ktoré bez návštevy tvojej prevádzky nie je možné odoslať, má k dispozícii svoju históriu bookingov a registrácia lepšie predchádza problému predošlej otázky.
Kto môže hodnotiť služby?
Jedine zákazníci, ktorí u teba boli a využili tvoje služby. Všetky hodnotenia nájdeš vo svojom prevádzkovom účte odkiaľ ich môžeš zverejniť na svoj profil.
Aké mailové upozornenia chodia zákazníkom?
Potvrdenie o novom bookingu, 2 pripomienky na termín, upozornenie o presunutí či zrušení termínu a žiadosť o hodnotenie tvojich služieb.
Aké mailové upozornenia chodia mne do prevádzky?
O novom termíne, ktorý si zákazník k tebe zabookoval, o presunutí či zrušení a o zákazníkom hodnotení.
Sú emailové upozornenia bezplatné?
Áno.
Príde zákazníkovi upozornenie SMSkou?
Ak využívaš naše SMS rozšírenie, tak na všetky typy upozornení je možné zaslať aj SMS upozornenie.
Chodia pripomienky na termín?
Mailom prídu vždy 2. A to deň pred termínom a v deň termínu v ranných hodinách. SMS pripomienka chodí v deň pred termínom vo večerných hodinách.
Ako si zapnem SMS upozornenia?
SMS upozornenia aktivuješ vo svojom prevádzkovom účte - v Rozšíreniach.
Mám nejaké SMS-ky v rámci rozšírenia zdarma? Koľko?
Ak používaš Visblee Business, máš od nás 100 SMS-iek mesačne zdarma. Ak používaš Visblee Smart, tak za aktiváciu SMS upozornení zaplatíš 3,45€ s DPH
Môžem zmeniť text SMS-iek?
Pre každý typ upozornenia - O novom termíne, Pripomienka na termín, Presunutie termínu, Zrušenie termínu, si svoj text môžeš vpísať samostatne.
Môžem zmeniť názov odosielateľa tak, aby tam bola moja prevádzka?
Určite áno. Je lepšie, keď tvoj zákazník dostane SMS s tvojím názvom prevádzky.
Môžem si niektoré SMS upozornenia vypnúť tak, aby nechodili?
Zvolíš si, pre aký typ upozornenia chceš posielať SMS-ky. Tvoj SMS rozpočet tak bude omnoho efektívnejšie využitý.
Ako platím za odoslané SMS upozornenia?
Cena jednej odoslanej SMS je 0,05€ s DPH. V intervale 6 alebo 12 mesiacov ti vystavíme zvlášť faktúru za reálne odoslané SMS-ky.
Koľko dní môžem testovať Visblee bezplatne?
Na testovanie máš až 30 dní bezplatne.
Čo sa stane po uplynutí bezplatnej doby?
3 dni pred skončením bezplatného obdobia sa ťa opýtame, či chceš Visblee používať aj naďalej.
S čím všetkým mi pomôžete ak chcem začať používať Visblee?
Vždy ti radi pomôžeme s nastavením tvojich služieb, s testovaním tvojich nastavení a s tvorbou textov pre tvoj profil. Náš support môžeš využívať na maximum pred a aj počas našej spolupráce.
Čo ak niečo omylom zmažem ja alebo moji zamestnanci?
Vo Visblee nejde len tak niečo zmazať. Ale ak sa to náhodou aj podarí, tak voláš hneď na náš support. A dáme veci opäť doporiadku.
Dávam do Visblee číslo mojej karty? Ako budem platiť za Visblee?
Ak už máš kartu vytiahnutú na stole, tak ju daj naspäť do peňaženky. U nás ju totiž potrebovať nebudeš. Všetky platby realizuješ prevodom cez internetbanking.
Ako a kde mi chodí faktúra za Visblee?
Faktúra ti príde vždy do Visblee. Nájdeš ju v záložke platby odkiaľ ju môžeš stiahnuť. Ak chceš, môžeš nastaviť aj mail svojho účtovníka, na ktorý sa faktúra vždy automaticky odošle.
Aká je splatnosť faktúry?
Splatnosť faktúry je štandardne 7 dní.
Dostanem z Visblee podporné materiály pre svojich zákazníkov?
Áno. Pre tvojich zákazníkov máme kartičky a nálepku na dvere s QR kódom, ktorý ich dostane priamo na Visblee.
Môžem svoje termíny stiahnuť aj do Google Calendara?
Áno. Každý jeden termín.
Môže môj zákazník stiahnuť termín aj do Google Calendara?
Áno. Zo svojho užívateľského účtu alebo priamo z mailového potvrdenia.
Do akých kalendárov je možné stiahnuť termíny?
Do všetkých štandardných kalendárových iOS či Android aplikácii.
Je možné dať na web odkaz na môj Visblee profil?
Áno. Odošli link na tvoj profil spolu s info tvojmu programátorovi.
Je možné dať na moju Facebook stránku odkaz na môj Visblee profil?
Áno. Kedykoľvek.
Ukladajú sa všetky termíny do Google Calendáru automaticky?
Ak si zvyknutý pre svoje vlastné bookingy využívať Google Calendár, tak potom ťa poteší správa, že aj bookingy cez Visblee sa už čoskoro budú ukladat do tvojho Google Calendáru automaticky bez sťahovania termínov.
Uložia sa termíny aj do Google Calendáru mojich spolupracovníkov alebo zamestnancov?
Samozrejme, že áno. Pre každého zamestnanca alebo externého kolegu si nastavíš s akým Google účtom má byť Visblee spojené.
Vidia moji zamestnanci vo Visblee všetko?
Ak máš zamestnancov, tak ťa určite poteší, že ich prístupy už čoskoro budeš môcť obmedziť len na ich objednávky. Bez toho, aby mohli manipulovať s nastaveniami, služieb, cien, iných zamestnancov či vidieť termíny celej tvojej prevádzky.
Čo ak nechcem novú klientelu? Je možné bookingy odmietnuť?
Ak potrebuješ mať veci pod ešte väčšou kontrolou, tak určite uvítaš, že si bookingy novej klientely či pre teba neznámej klientely budeš môcť potvrdiť alebo odmietnuť. A navyše, si určíš, pre ktorého klienta chceš alebo nechces termíny potvrdzovať automaticky.
Pozri aké prevádzky používajú Visblee
Prevádzok na Visblee | 4 |
Služieb na Visblee | 136 |
Zákaznícke bookingy | 21 643 |
Prevádzok na Visblee | 11 |
Služieb na Visblee | 239 |
Zákaznícke bookingy | 121 179 |
Prevádzok na Visblee | 13 |
Služieb na Visblee | 527 |
Zákaznícke bookingy | 98 901 |
Prevádzok na Visblee | 10 |
Služieb na Visblee | 483 |
Zákaznícke bookingy | 72 756 |
Prevádzok na Visblee | 12 |
Služieb na Visblee | 444 |
Zákaznícke bookingy | 83 384 |
Prevádzok na Visblee | 5 |
Služieb na Visblee | 156 |
Zákaznícke bookingy | 48 108 |
Prevádzok na Visblee | 1 |
Služieb na Visblee | 122 |
Zákaznícke bookingy | 20 724 |
Prevádzok na Visblee | 7 |
Služieb na Visblee | 85 |
Zákaznícke bookingy | 44 454 |
Visblee ti ušetrí aj tvoj drahocenný čas. Venuj ich tomu, na čom ti najviac záleží!
A veríme, že aj zákazníci tej najmenšej prevádzky na Slovensku si môžu jej služby bookovať moderne - bez ďalších investícii pre prevádzku.
Poď, prevedieme ťa našimi základnými funkciami.
S Visblee spolupracujeme od
kedy
je na našom trhu a
sme s ním veľmi spokojní. Uľahčí nám
to objednávky, nemusíme byť v strese pri práci a viac stíhame, lebo sa zákazníci
objednajú aj sami. Keď sme chceli pridať nové služby, vôbec nebol problém. Ľudia vo
Visblee sú ústretoví, ochotní, šikovní... môžem len odporučiť :)
Barberka
Tess
Kaderníctvo Brhel &Barbershop, Banská
Štiavnica
Visblee nám ušetril množstvo
času preverovaním dostupných
termínov na wellness
telefonicky so zákazníkmi a zároveň aj čas našim zákazníkom, ktorí videli kedykoľvek
dostupné termíny a mohli si ich hneď zabookovať. Online prehľad voľných termínov nám
na
100% odbúral zdĺhavú telefonickú a e-mailovú komunikáciu ohľadne dostupných termínov
a
následné potvrdenie bookingu. Visblee je veľmi prehľadný, jednoducho a rýchlo sa
dajú
nahrať naše obsadené termíny. Dokonca aj pri telefonických objednávkach nám Visblee
uľahčuje prácu automatickým vypĺňaním vracajúcich sa zákazníkov, ktorí už vo Visblee
majú svoju históriu. Naši zákazníci ho s veľkou obľubou využívajú. V prípade potreby
pomoci vždy rýchla komunikácia, prozákaznícky servis a prístup zo strany Visblee.
Môžeme
len odporúčať!
Kúria Beckov, recepcia
Kúria Beckov
„Keď som hľadala pre moju
očnú
optiku online rezervačný systém , náhoda mi poslala do cesty Visblee. Je to veľmi
šikovný , jednoduchý a zrozumiteľný systém pre mojich zákazníkov aj pre mňa samotnú
a
šetrí mi čas pri mojej práci. Myslím , že v dnešnej online dobe to je nevyhnutnosť
mať
aj takúto formu objednávania zákazníkov. „
Alexandra Kuciaková, majiteľka,
Moderná optika, Trenčín
S Visblee som maximálne
spokojná. Jednoduché objednanie k nám si pochvaľujú aj naše klientky a klienti
salónu
krásy.
Sme veľmi radi, že ste nás oslovili s týmto vašim Visblee, uľahčuje mám to prácu s
registráciou zákazníkov a pekne nám to plánuje denný pracovný režim, ktorý nám
vyhovuje.
Katarína Prisenžňak, majiteľka
Prisa Cosmetic, Námestovo
Od zavedenia Visblee je to veľký rozdiel. Zákazníkom venujeme viac času, neodbiehame
k
telefónu. Naši zákazníci? Zvykať si ani nemuseli. Je to pre nich totiž príjemná
zmena a
pocítili ju prakticky okamžite. Prechod na online booking išiel hladko, ľudia vo
Visblee
sa nám kedykoľvek naplno venovali. Myslím, že Visblee je hlavne pre tie prevádzky,
kde
sa toho veľa deje.
Juraj Križko, majiteľ
Barbershop Trenčín
Visblee si pochvyľujeme aj my a najmä naši zákazníci. Nakoľko nám ušetril čas pri
telefonovaní so zákazníkmi pri objednávaní do nášho autoservisu. Tento čas zas my
venujeme kvalite našich služieb pre nich. Visblee je jednoduchý, prehľadný,
praktický a
u nás v servise sme veľmi radi, že ho objavili. Zákazníci si ho pochvaľujú, lebo im
uľahčuje booking k nám a vidia všetky dostupné termíny ihneď. Takže palce hore pre
Visblee, som rád, že kráčame s dobou.
Ján Krajniak, majiteľ
Môj servis Kramáre, Bratislava
Webovú appku Visblee používame pri prihlasovaní ľudí na naše tréningy. Používaním
sme
získali prehľad o jednotlivých tréningoch, vieme sa na tréningy lepšie pripravovať a
tiež vieme koľko ľudí na tréning príde. Je super, že sa podľa počtu prihlásených
ľudí
vedia včas pripraviť aj naši tréneri. Servis a podpora zo strany Visblee je 100%.
Janka Kubíčková Srogončíková, majiteľka
Raj Fitness, Nové Mesto
nad
Váhom
S Visblee som veľmi spokojná, nakoľko niekedy sa mi stane, že nestihnem pribehnúť k
telefónu, no moje zákazníčky vedia, že sa môžu objednať online hocikedy. Výborné je
aj
to, že nemusím listovať v diári, keď chcem nájsť zákazníčku, ktorá už u mňa bola a
kedy
u mňa bola. Jednoducho si napíšem meno a všetko, čo potrebujem sa vo Visblee hneď
objaví.
Mária „Mia“ Jantulová, majiteľka
Kaderníctvo Mia, Trenčín
Visblee pomáha nielen mne, ale aj mojim zákazníkom. Dohodnúť správny termín cez
telefón
bolo vždy dohadovanie sa „kedy môžem“. Teraz si zákazník sám vyberie, ktorý termín
mu
najviac vyhovuje a Visblee spraví ostatné za mňa. Objednávky mám na jednom mieste,
nemusím to nikam zapisovať a môžem sa naplno venovať len tomu, kvôli čomu ma ľudia
navštevujú.
Jozef „Brhel“ Brhlík, majiteľ
Kaderníctvo BRHEL & Barbershop,
Banská
Štiavnica
Už dávno sme uvažovali nad možnosťou online bookingu našich služieb. Preto, keď nás
oslovili s ponukou na spoluprácu, neváhali sme. Pre Visblee sme sa rozhodli
prakticky
okamžite, pretože sme chceli byť prví, kto poskytne svojim zákazníkom komfort a
pohodlie
pri objednávaní sa k nám.
Branislav Suchý, majiteľ
Prva Ručná Autoumyváreň, Trenčín
Visblee pre nás znamená byť bližšie k zákazníkom. Naši dlhoroční zákazníci veľmi
oceňujú, že napredujeme a držíme krok s modernou technológiou a že sme im ako prví
umožnili online booking. Všetky termíny máme na jednom mieste a keď aj niektorý
zákazník
zavolá, jednoducho si ho pridáme do Visblee.
Ján Marčak, prevádzkar
Prvá Ručná Autoumyváreň, Trenčín
Visblee nám pomáha prehľadne spracovať bookingy od ich vytvorenia až po samotnú
realizáciu v našom wellness. S určitosťou môžem povedať, že nám Visblee prinieslo aj
veľa nových klientov. Veľmi oceňujeme ústretovosť pri plnení našich požiadaviek.
Visblee
je partner, s ktorým je radosť pracovať.
Mgr. Janka Pavlíková, Front Office Manager
Hotel Elizabeth,
Trenčín
Visblee je prehľadný a jednoduchý. Veľmi mi uľahčuje komunikáciu so zákazníčkami a
vďaka
nemu so aj veľa nových získala. Klientky si môžu aj sami zvoliť termín na konkrétny
typ
služby. Visblee má servis na veľmi vysokej úrovni. Som veľmi spokojná a vrele
doporučujem.
Mária Drobná, majiteľka
Pedikúra Sweet Feet, Nové Mesto nad
Váhom
Prvých 30 dní po zverejnení tvojej prevádzky máš zdarma.
1 zamestnanec = 30€ / mesiac / prevádzka
2 a viac zamestnancov = 60€ / mesiac / prevádzka
Na čo slúži Visblee?
Visblee je webová aplikácia, pomocou ktorej prevádzka bookuje svojich zákazníkov online. Je to praktický pomocník, ktorý ti šetrí čas, organizuješ s ním ľahko a do prevádzky privedie aj nových zákazníkov.
Aké prevádzky používajú Visblee?
Visblee dnes používajú kaderníctva, barbershopy, kozmetiky, pedikúry, maséri a fyzioterapeuti, autoservisy a pneuservisy, autoumyvárky, ale aj hotely poskytujúce wellness služby či športoviská.
Neprídu do prevádzky dvaja alebo viacerí zákazníci naraz na termín?
Nie. Visblee zobrazuje tebe aj tvojim zákazníkom vždy len dostupné termíny. Ak si do Visblee pridáš termín svojho zákazníka, tak na rovnaký začiatok už nie je možné urobiť k tebe booking.
Kým mi nezhorí diár, všetko viem. Je Visblee bezpečné?
Vo Visblee prebieha automatická záloha všetkých nastavení a termínov prevádzky každých 15 minút. V prípade, že nejaký problém predsalen nastane, Visblee obnovíme z poslednej zálohy. A to aj vtedy, ak sa tebe či tvojim zamestnancom podarí niečo zmazať.
Potrebujem pre používanie Visblee aj GDPR?
Vieš, že aspoň základný GDPR dokument by tvoja prevádzka mala mať už dnes? Aj napriek tomu, že používaš v prevádzke papierový diár či zošit? Každej našej prevádzke zasielame takýto dokument automaticky, hneď po spustení prevádzky na Visblee.
Môžem si do Visblee pridávať aj svoje termíny?
Samozrejme, že áno. Svoje termíny či termíny svojich zamestnancov pridávaš jednoducho pomocou svojho vlastného prevádzkového účtu, do ktorého máš prístup iba ty a tvoji zamestnanci.
Čo všetko sa o mojej prevádzke dozviem navyše používaním Visblee?
Vieš dnes koľkokrát v roku bol u teba konkrétny zákazník? Akú tržbu spravil? Alebo akú tržbu budeš mať na konci týždňa či mesiaca? Tieto a aj ďalšie základné čísla, ktoré dnes len hádaš, budeš mať vo Visblee k dispozícii.
Môžem bookovať zákazníkov cez Visblee aj keď pracujem len na objednávky?
Samozrejme, že áno. Ak ti prví zákazníci dnes prišli až o 11.00, tak aj s Visblee to tak je. Ak chceš, pracuješ len vtedy, keď máš objednávky.
Čo ak potrebujem svojim zákazníkom zavolať? Ako zistím kontakt?
Všetky bookingy majú svoje detailné info o zákazníkoch, ktorí ich vytvorili. Klikneš a voláš.
Čo ak potrebujem k objednávke od zákazníka doplňujúce info?
Vypýtaj ho povinnou či nepovinnou poznámkou pri bookingu. Poznámku si nastavíš a text predpíšeš pre každú tvoju službu zvlášť. Nezabudni však, že niektorých informácii sa od zákazníka dožadovať nemôžeš. Hlavne informácii o jeho zdravotnom stave, príslušnosti k rase, etniku či náboženstvu. Aj s týmito vecami ti vždy rád pomôže náš support.
Čo ak mimo mojej pracovnej doby vybavujem svojich VIP zákazníkov? Pridám si aj VIP termíny?
Áno. Jednoducho nastavíš čas kedy máš oficiálne otvorené. Ak máš VIP klientelu vo VIP časoch, tak to si bookuješ len ty. Využiješ to aj keď máš pár termínov na sobotu alebo druh služieb, ktoré robíš len po dohode so zákazníkom. Skvelá vec je aj to, že nie všetky služby musíš mať verejné na svojom profile.
Čo ak chcem Visblee zušiť?
Zavoláš nám alebo nám napíšeš a službu ti zrušíme. Vo Visblee nie je žiadna viazanosť. Ukončiť našu spoluprácu môžeš kedykoľvek.
Čo ak si každá moja služba vyžaduje iné trvanie.
Pre každú svoju službu zadávaš jej trvanie zvlášť. Ak služba trvá napr. 35 minút, potom začiatok ďalšieho voľného termínu bude po 35min.
Čo ak chcú moji zákazníci ku mne chodiť po štvrťhodine, polhodine či hodine?
Pre každú službu si môžeš nastaviť ako sa má zobraziť začiatok. Napr. ak začiatky upravíš na štvrťhodiny, booknem sa na 8.00, služba končí 8.35 a teda ďalší zákazník sa bookne až o 8.45. Nastavíš raz, funguje to automaticky. Nezabudni však, že príliš veľa slobody v rukách tvojho zákazníka môže spôsobiť prestoje v tvojej prevádzke. S nastaveniami ti vždy radi pomôžeme na supporte.
Čo ak popri vybavovaní 1 zákazníka bežne stihnem vybaviť aj ďalšieho. Bude na Visblee dostupný aj takýto termín?
Ak máš napríklad kaderníctvo a popri farbení stihneš ostrihať jedného pána, tak takýto termín bude na Visblee dostupný. Určíš aj začiatok aj trvanie služby, ktorú popri tejto službe stihneš.
Čo ak má moja služba viacero variant s inou cenou a trvaním?
Každú službu na Visblee môžeš variantovať podľa názvu, trvania a aj ceny. Svojho zákazníka si tak bookneš na presnú variantu služby.
Čo ak potrebujem po službe pauzu na upratanie prevádzky alebo na oddych?
Pre každú službu môžeš vybrať 5, 10, 15, 30, 45 a 60 minút. Nastavíš len raz a pauza sa vždy automaticky priráta k trvaniu služby. Ďalší zákazník sa tak k tebe bookne až po trvaní služby a pauzy.
Čo ak sa moja služba skladá z viacerých služieb, ktoré si zákazník môže zabookovať aj samostatne?
Ak prevádzkuješ bowling s viacerými dráhami, ktoré si zákazník môže booknuť nielen spolu, ale aj samostatne, prípadne wellness, ktorý si zákazník bookne celý alebo len jeho časť, tak ti toto fungovanie na supporte vždy ochotne nastavíme. Samozrejme, že aj takto nastavené služby je možné variantovať podľa trvania či ceny.
Čo ak mám veľa služieb?
Jednoducho si ich zadelíš do kategórii. Ty a ani tvoji zákazníci tak nebudú musieť únavne scrollovať dlhý zoznam služieb.
Čo ak budem potrebovať upraviť trvania alebo ceny mojich služieb?
Všetky svoje nastavenia služieb či zamestnancov upravíš kedykoľvek. Úprava vždy platí od momentu jej uloženia.
Kde ma ľudia uvidia a ako si booknu termín na moje služby?
Všetky svoje služby, informácie o prevádzke, navigáciu do tvojej prevádzky, kontaktné údaje či fotky z tvojej prevádzky uvidia tvoji zákazníci na tvojom profile vo Visblee.
Je pri mojich službách uvedený aj ďalší môj kontakt?
Samozrejme. Telefónne číslo do prevádzky, mailová adresa, adresa tvojej prevádzky a otváracie hodiny dotvoria kedykoľvek tvojmu zákazníkovi predstavu o dostupnosti tvojich služieb.
Môžem si dať do Visblee aj svojich zamestnancov?
Samozrejme, že áno. Každého zamestnanca nastavíš a priradíš mu služby, ktoré v prevádzke vykonáva.
Čo ak ja alebo moji zamestnanci pracujú v zmennej pracovnej dobe alebo nepravidelne?
Pre každého z nich zvlášť určíš, v ktoré dni pracuje alebo ktoré hodiny v ktorom dni bez ohľadu na otváracie hodiny tvojej prevádzky. Koľko dní a hodín pre nich dopredu nastavíš, toľko termínov majú.
Čo ak niektorí moji zamestnanci robia iné služby než ostatní?
Pre každého z nich vyberieš len tie služby, ktoré robia. Tvoji zákazníci si tak booknu tieto služby len k nim.
Čo ak moji zamestnanci potrebujú dovolenku?
Jednoducho im ju nastavíš a pre obdobie dovolenky neprijímajú žiadne bookingy.
Čo ak ma nečakané okolnosti nútia dočasne zatvoriť prevádzku?
Bookingy jednoducho zrušíš či presunieš online a pre toto obdobie môžeš nastaviť celozávodnú dovolenku.
Komu platia moji zákazníci?
Visblee neprijíma od tvojich zákazníkov žiadne platby. Tvoji zákazníci platia vždy len tebe.
Čo ak potrebujem zmeniť kontaktné údaje svojho zákazníka?
Spravíš to jednoducho cez svoj adresár vo Visblee, kde máš nielen zákazníkov, ktorých si pridávaš ty, ale aj tých, ktorí sa k tebe bookli online.
Môže zákazník zrušiť alebo presunúť svoj termín?
Môže, ale má to pravidlá, o ktorých rozhoduješ ty. Pre každú službu určíš dokedy je možné booking k tebe presunúť alebo zrušiť. Zákazník to urobí pomocou svojho užívateľského účtu a celkom sám.
Čo ak potrebujem zrušiť alebo presunúť termín zákazníka?
Termín kedykoľvek zrušíš či presunieš.
Čo ak si niekto nabookuje služby a nepríde?
Ak zákazník, ktorého nepoznáš, alebo niekto z tvojich zákazníkov zabookuje neobvyklý, počet termínov, tak to vždy overíš pomocou jeho kontaktných údajov na objednávkach. Ak sú jeho kontaktné údaje už na prvý pohľad podozrivé, neváhaš ani sekundu a voláš na náš support. Zákazníka telefonicky overíme, prípadne mu užívateľský účet aj s jeho bookingmi okamžite zrušíme alebo zablokujeme.
Musí sa zákazník zaregistrovať na Visblee?
Áno. Tvoj zákazník má k dispozícii celý svoj užívateľský účet. Tvoju prevádzku má v účte automaticky zapamätanú a tak sa ľahšie k tebe zabookuje. Okrem toho ti odošle aj hodnotenie, ktoré bez návštevy tvojej prevádzky nie je možné odoslať, má k dispozícii svoju históriu bookingov a registrácia lepšie predchádza problému predošlej otázky.
Kto môže hodnotiť služby?
Jedine zákazníci, ktorí u teba boli a využili tvoje služby. Všetky hodnotenia nájdeš vo svojom prevádzkovom účte odkiaľ ich môžeš zverejniť na svoj profil.
Aké mailové upozornenia chodia zákazníkom?
Potvrdenie o novom bookingu, 2 pripomienky na termín, upozornenie o presunutí či zrušení termínu a žiadosť o hodnotenie tvojich služieb.
Aké mailové upozornenia chodia mne do prevádzky?
O novom termíne, ktorý si zákazník k tebe zabookoval, o presunutí či zrušení a o zákazníkom hodnotení.
Sú emailové upozornenia bezplatné?
Áno.
Príde zákazníkovi upozornenie SMSkou?
Ak využívaš naše SMS rozšírenie, tak na všetky typy upozornení je možné zaslať aj SMS upozornenie.
Chodia pripomienky na termín?
Mailom prídu vždy 2. A to deň pred termínom a v deň termínu v ranných hodinách. SMS pripomienka chodí v deň pred termínom vo večerných hodinách.
Ako si zapnem SMS upozornenia?
SMS upozornenia aktivuješ vo svojom prevádzkovom účte - v Rozšíreniach.
Mám nejaké SMSky v rámci rozšírenia zdarma? Koľko?
Ak používaš Visblee Business, máš od nás 100 SMSiek mesačne zdarma. Ak používaš Visblee Smart, tak za aktiváciu SMS upozornení zaplatíš 3,45€ s DPH mesačne a 100 SMSiek mesačne máš v cene tohto rozšírenia.
Môžem zmeniť text SMSiek?
Pre každý typ upozornenia - O novom termíne, Pripomienka na termín, Presunutie termínu, Zrušenie termínu, si svoj text môžeš vpísať samostatne.
Môžem poslať SMSku aj kontaktu zvlášť?
Samozrejme. Zvolíš komu ju chceš odoslať a odošleš s vlastným textom.
Môžem zmeniť názov odosielateľa tak, aby tam bola moja prevádzka?
Určite áno. Je lepšie, keď tvoj zákazník dostane SMS s tvojím názvom prevádzky.
Môžem si niektoré SMS upozornenia vypnúť tak, aby nechodili?
Zvolíš si, pre aký typ upozornenia chceš posielať SMSky. Tvoj SMS rozpočet tak bude omnoho efektívnejšie využitý.
Ak sa nejaké SMSky nedoručia mojim zákazníkom strhne mi kredit?
Nie. Tvoj kredit za neodoslané SMS ti vždy po neúspešnom doručení späť pripíšeme.
Ako si kúpim kredit na viac SMSiek?
V samotnom rozšírení si SMSky dokúpiš. Kúpiš ich už od balíčka 50 SMS s cenou 0,05€ za SMSku.
Koľko dní môžem testovať Visblee bezplatne?
Na testovanie máš až 30 dní bezplatne.
Čo sa stane po uplynutí bezplatnej doby?
3 dni pred skončením bezplatného obdobia sa ťa opýtame, či chceš Visblee používať aj naďalej.
S čím všetkým mi pomôžete ak chcem začať používať Visblee?
Vždy ti radi pomôžeme s nastavením tvojich služieb, s testovaním tvojich nastavení a s tvorbou textov pre tvoj profil. Náš support môžeš využívať na maximum pred a aj počas našej spolupráce.
Čo ak niečo omylom zmažem ja alebo moji zamestnanci?
Vo Visblee nejde len tak niečo zmazať. Ale ak sa to náhodou aj podarí, tak voláš hneď na náš support. A dáme veci opäť doporiadku.
Dávam do Visblee číslo mojej karty? Ako budem platiť za Visblee?
Ak už máš kartu vytiahnutú na stole, tak ju daj naspäť do peňaženky. U nás ju totiž potrebovať nebudeš. Všetky platby realizuješ prevodom cez internetbanking.
Ako a kde mi chodí faktúra za Visblee?
Faktúra ti príde vždy do Visblee. Nájdeš ju v záložke platby odkiaľ ju môžeš stiahnuť. Ak chceš, môžeš nastaviť aj mail svojho účtovníka, na ktorý sa faktúra vždy automaticky odošle.
Aká je splatnosť faktúry?
Splatnosť faktúry je štandardne 7 dní.
Dostanem z Visblee podporné materiály pre svojich zákazníkov?
Áno. Pre tvojich zákazníkov máme kartičky a nálepku na dvere s QR kódom, ktorý ich dostane priamo na Visblee.
Môžem svoje termíny stiahnuť aj do Google Calendara?
Áno. Každý jeden termín.
Môže môj zákazník stiahnuť termín aj do Google Calendara?
Áno. Zo svojho užívateľského účtu alebo priamo z mailového potvrdenia.
Do akých kalendárov je možné stiahnuť termíny?
Do všetkých štandardných kalendárových iOS či Android aplikácii.
Je možné dať na web odkaz na môj Visblee profil?
Áno. Odošli link na tvoj profil spolu s info tvojmu programátorovi.
Je možné dať na moju Facebook stránku odkaz na môj Visblee profil?
Áno. Kedykoľvek.
Ukladajú sa všetky termíny do Google Calendáru automaticky?
Ak si zvyknutý pre svoje vlastné bookingy využívať Google Calendár, tak potom ťa poteší správa, že aj bookingy cez Visblee sa už čoskoro budú ukladat do tvojho Google Calendáru automaticky bez sťahovania termínov.
Uložia sa termíny aj do Google Calendáru mojich spolupracovníkov alebo zamestnancov?
Samozrejme, že áno. Pre každého zamestnanca alebo externého kolegu si nastavíš s akým Google účtom má byť Visblee spojené.
Vidia moji zamestnanci vo Visblee všetko?
Ak máš zamestnancov, tak ťa určite poteší, že ich prístupy už čoskoro budeš môcť obmedziť len na ich objednávky. Bez toho, aby mohli manipulovať s nastaveniami, služieb, cien, iných zamestnancov či vidieť termíny celej tvojej prevádzky.
Čo ak nechcem novú klientelu? Je možné bookingy odmietnuť?
Ak potrebuješ mať veci pod ešte väčšou kontrolou, tak určite uvítaš, že si bookingy novej klientely či pre teba neznámej klientely budeš môcť potvrdiť alebo odmietnuť. A navyše, si určíš, pre ktorého klienta chceš alebo nechces termíny potvrdzovať automaticky.