Aj v tomto mesiaci sme vyvíjali užitočné novinky. A rozhodli sme sa, že Visblee dostane nové rozšírenie v podobe hodnotení. Avšak budú menej tradičné než tie, na ktoré ste možno zvyknutí. Ako budú hodnotenia fungovať? A prečo svoje hodnotenia posielať prevádzke? Dočítate sa v nasledovných pár riadkoch.
Čo všetko ohodnotíte? Na výber budú dve možnosti hodnotenia – všeobecné o prevádzke a konkrétne o službe. Avšak, okrem hodnotenia klasickými hviezdičkami od 1 do 5 napíšete prevádzke aj krátku správu. V nej zhrniete v krátkosti to, či ste boli spokojní, nespokojní, s čím konkrétne a prečo. Vaše hodnotenie príde priamo do prevádzky. A teda poskytnete priamu odozvu na kvalitu jej služieb. Jednoduché a vecné!
Svoje hodnotenie prevádzky či skvelé postrehy k službám odošlete z profilu prevádzky alebo zo svojho užívateľského účtu. Konkrétne hodnotenie služby však odošlete len zo svojho užívateľského účtu. Samozrejme najskôr po tom, čo službu v prevádzke absolvujete. A aby ste nezabudli, Visblee vám to sem-tam aj pripomenie.
Všetky vaše postrehy do prevádzky už tradične cinknú a budú sa zobrazovať v ich dashboarde. Prevádzka si vaše pointy prečíta a následne ich môže zverejniť aj na svojom profile vo Visblee. Napríklad jej môžu skvele poslúžiť pri rozhodovaní o interných zmenách, ktoré priamo či nepriamo ovplyvňujú kvalitu jej služieb.
Priložíte ruku k dielu. Ako zákazník poskytujete prevádzke priamu a kvalitnú odozvu na jej služby. Môžete napísať čokoľvek, s čím ste pri využívaní služby boli spokojní. Alebo naopak, nespokojní. Môžete napísať, aká zmena by vás v prevádzke potešila. Prípadne aj ako túto zmenu podľa vás dosiahne a prečo. A možno dáte aj skvelé postrehy k zmenám, ktoré prevádzka urobila práve na základe hodnotení zákazníkov.
Nezabudnite, že vaše hodnotenia a skvelé postrehy môžu prevádzke slúžiť ako perfektný zdroj inšpirácie pre napredovanie a zlepšovanie jej služieb. Určite môžu poslúžiť aj iným užívateľom, ktorým doplnia celkovú predstavu o prevádzke a jej službách.