Keď je lepšie objednať sa online, než volať do prevádzky

Publikované 1.7.2017

Nestíhate, ste zaneprázdnený, niekedy už aj nervózny. A to ešte stále nemáte dohodnutý váš termín. Negatívnym emóciám by ste sa naopak mali snažiť vyhnúť, pretože vám skracujú život. Dá sa to vôbec? Dnes vám rozpovieme 2 krátke príbehy o tom, ako sa objednať rýchlejšie a bez problémov. Sú to príbehy ľudí, ktorým sa zapáčil náš nápad a už sa nemôžu dočkať spustenia nášho rezervačného portálu Visblee.

Termín v autoservise na pár kliknutí

Miro už pár rokov vlastní SUV-čko, ktorým vyváža celú rodinu. Jazdí deň čo deň. Je to vyťažený človek a nerád stráca čas.Veď kto áno, však? Keď potrebuje servisnú prehliadku auta, očakáva rýchle jednanie.

"Dohodnúť termín po telefóne je niekedy fakt zložité. Predstavte si, ak sa aj dovoláte, ste práve v aute. Musíte si termín niekam poznačiť. Kam?" - opisuje svoju skúsenosť Miro.

Na druhej strane sa mu ozve zaneprázdnený servisný technik. Jeho tón á la “buď rád, že som zdvihol telefón” má zrejme u zákazníka vyvolať pocit vďaky, že sa s ním vôbec niekto baví. Určite ste to zažili aj vy. Poznáte mnoho situácií, ako je táto. A už ste si na to akosi zvykli, že?

Ako sa ukazuje, Mirom preferované termíny technikovi nevyhovujú. Tak sa už celý nervózny pýta, kedy majú najbližší voľný termín. Po dlhšom lovení v kalendári mu technik prezrádza prvý možný dátum. V ten deň má Miro síce voľno, ale práve cestuje na zaslúženú dovolenku. Takže sa napokon dohodnú, že to vybavia v prvý deň, ako sa vráti.

Ako by sa dala vybaviť táto objednávka termínu jednoduchšie? Tak, že spolu ani neprídu do kontaktu - online. Zákazník cez rezervačný portál vidí všetky voľné termíny servisu. Vyberie si službu a termín, ktorý mu najviac vyhovuje. A je to. Nemusí strácať čas  vyvolávaním do servisu. Veď nie vždy zastihnete človeka len v dobrej nálade.  Aké by to len mohlo byť jednoduché, však?

Obyčajná rezervácia stola

Ivka má narodeniny. Chcela by ich osláviť príjemným posedením s kolegami. Tri týždne vopred si dohadujú spoločný termín, aby sa zladili a mohlo prísť čo najviac ľudí. Zohnať miesto pre 12-tich však nie je hračka. Preto je rezervácia stolov pre Ivku hotová misia.

Ivka je navyše jedna z tých, ktorí neradi telefonujú. Aj v práci preferuje komunikáciu e-mailom, je na to zvyknutá. "Keď si predstavím, že mám telefonovať a dohodnúť si termín alebo stretnutie po telefóne ..." opisuje svoje pocity Ivka.

Bohužiaľ, na svoje e-maily z podniku nedostane odpoveď niekoľko dní. Kvôli pracovným povinnostiam dokonca úplne zabudne. V utorok v práci si zrazu spomenie! Dúfa, že ešte zoženie dostatok miest. Po pár telefonátoch sa jej podarí dovolať.

V telefóne sa jej ozve uponáhľaná čašníčka. Za pár desiatok sekúnd má však Ivka termín dohodnutý. V tom ale zistí, že čašníčke povedala nesprávny dátum. A znovu začína kolobeh, kedy sa snaží dovolať...

Aké by bolo jednoduché, keby si už na začiatku len otvorí rezervačný systém a zvolí si stôl, dátum a čas, ktorý potrebuje? Všetko vybaví online. Pomýli sa? Nič sa nedeje, jednoducho si ho prehodí. Vybaví všetko v prvý deň a môže si užiť svoje narodeniny.

Ak ste sa v podobných príbehoch našli a radšej by ste si vybrali termín online, než vyvolávali do prevádzky, neváhajte a dajte nám svoj tip. Budeme samozrejme radi. A možno spoločne zvýšime komfort pri rezervácii termínu práve vo vašej obľúbenej prevádzke.

Uložiť

Uložiť

Uložiť

Pozvať prevádzku

Chceli by ste sa objednávať online do vašej obľúbenej prevádzky, ktorá ešte nie je na Visblee? Pozvite prevádzku do Visblee!

Pozvať prevádzku
Prihlásenie

Vaše termíny už čakajú.

Nemáte účet? Zaregistrujte sa teraz.

Zabudnuté heslo?
Pozvať prevádzku

Pozvite svoju oblúbenú prevádzku na Vislee.

;